دوستان اگر از بازار پرندگان وارداتی خبر داشته باشید بخاطر اینکه این پرندگان از راه قاچاق وارد ایران میشوند و به قیمت دلار آزاد یعنی 1800 $ خریداری میشوند قیمت پرنده جالب است همانند سکه و ارز بالا رفته است و توافقی خرید و فروش میشود بستگی به خریدار دارد که ارزش پرنده را بداند ولی با این حال پرنده های ما بیشتر قرنطینه رد کرده هستند و پرورشی هستند و یا از راه صحیح و بی درد سر و بدون بیماری وارد شده اند و با خیال راحت میتونید یک همدم خانگی و همیشگی خریداری کنید

دستگیری یک قاچاقچی کاسکو در شهرستان گناباد و تحویل دادن کاسکوهای آن به محیط ریست

براساس گزارش اداره محیط زیست شهرستان گناباد تعداد 10قطعه پرنده زینتی و جوجه کاسکو هایی که در راه قاچاق با انواع مریضی و عفونتهای داخلی وارد شده اند که از دایره مبارزه باقاچاق کالای شهرستان تحویل آن اداره گردیده جهت معاینه بالینی وتایید سلامت به شبکه دامپزشکی گناباد ارجاع داده شد که مورد معاینه کارشناس شبکه دامپزشکی قرار گرفته وبعد از صدور گواهی صحت جهت نگهداری به باغ پرندگان شهرستان منتقل گردیدند.





کشف 500 قطعه پرنده قاچاق در زاهدان


کشف 500 قطعه پرنده قاچاق در زاهدان
رييس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان از کشف تعداد 500 قطعه پرنده قاچاق (طوطي و مينا) در زاهدان از يک دستگاه خودرو سواري خبر داد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سيستان و بلوچستان، سرهنگ محسن عطار گفت: ماموران عمليات مبارزه با قاچاق

رييس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان از کشف تعداد 500 قطعه پرنده قاچاق (طوطي و مينا) در زاهدان از يک دستگاه خودرو سواري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سيستان و بلوچستان، سرهنگ محسن عطار گفت: ماموران عمليات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگيري از عرضه مواد سوختي خارج از شبکه هنگام بازرسي و اجراي ماموريت موفق شدند اين تعداد پرنده قاچاق را از يک دستگاه خودرو پژو کشف کنند.

رييس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو مذکور در بازرسي از آن تعداد 10 عدد قفس پرنده قاچاق را که تعداد 100 قطعه طوطي و 400 قطعه مينا در آن‌ها نگهداري مي‌شد را کشف و ضبط کنند.

رييس پليس آگاهي استان در پايان تصريح کرد: قاچاقچيان قصد داشتند اين پرنده‌هاي قاچاق را به ديگر استان‌هاي کشور منتقل کنند.


ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان موفق شدند بیش از یک‌هزار و 800 قطعه انواع پرندگان قاچاق را از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند.به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک

شدند و آن را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از اتوبوس موفق شدند 532 قطعه مرغ مینا و یک هزار 350 قطعه پرنده از نوع فنچ را کشف و ضبط کنند.

سه نفر در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 | 16:5 | نویسنده : ارمین پورتقی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.